به گزارش ”ورزش سه”، دروازه‌بان ۲۷ ساله ملوان که از فصل گذشته با مصدومیتی کهنه دست و پنجه نرم می‌کرد و در طول تمرینات پیش فصل هم به مداوا مشغول بود؛ در طول پنج هفته ابتدایی لیگ، عملکردی درخشان از خود نشان داده است. فرعباسی که هفته گذشته و در مصاف با سپاهان، طی ۱۰ […]

به گزارش ”ورزش سه”، دروازه‌بان ۲۷ ساله ملوان که از فصل گذشته با مصدومیتی کهنه دست و پنجه نرم می‌کرد و در طول تمرینات پیش فصل هم به مداوا مشغول بود؛ در طول پنج هفته ابتدایی لیگ، عملکردی درخشان از خود نشان داده است.

فرعباسی که هفته گذشته و در مصاف با سپاهان، طی ۱۰ دقیقه چهار سیو به ثبت رسانده بود؛ در دوئل رودررو با کاپیتان پنالتی‌زن شمس‌آذر هم برنده شد و موفق به مهار پنالتی امیرمحمد نسایی بود.

نسایی که در هفته نخست لیگ بیست‌وچهارم از روی نقطه پنالتی دروازه سیدحسین حسینی را باز کرده بود؛ بعد از گرفتن پنالتی از سجاد بازگیر، دوباره پشت توپ قرار گرفت تا مقابل یکی دیگر از دروازه‌بانان خوب لیگ برتر، نبردی رخ‌به‌رخ داشته باشد.

او با ضربه محکم و داخل چارچوب، توپ را به سمت راست دروازه حبیب فرعباسی نشانه گرفت، اما حبیب با تشخیص دقیق جهت ضربه، موفق به مهار این پنالتی شد و با دفع توپ درست، حتی اجازه استفاده از ریباند هم به بازیکنان شمس آذر نداد!

دروازه‌بان ملوان که در طول چند فصل اخیر همواره از دروازه‌بانان خوب فوتبال ایران بوده است؛ با عملکرد درخشان در هفته‌های اخیر هم می‌خواهد توجه کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند و به اردوی ملی دعوت شود!

منبع